خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/16 - 09:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ایری:

پروژه تعریض و بهسازی جاده بندر ترکمن به آق قلا تسریع پیدا می کند

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده پروژه تعریض و بهسازی جاده بندر ترکمن به آق قلا تسریع پیدا می کند.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:  در روزهای اخیر نشستی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشتم که البته در این نشست نیز استاندار و مدیرکل راهداری استان هم حضور داشتند و پیرامون حل مشکلات جاده های استان و همچنین راه های حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد.



وی افزود: در این نشست مقرر شد باند شمالی محور بندر ترکمن به آق قلا توسط شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل تعریض و توسعه پیدا کند و همچنین باند جنوبی این محور نیز از سوی سازمان راهداری با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان تکمیل شود.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: از موارد دیگری که در این نشست مقرر شد انجام گیرد می توان به تعریض و ایمن سازی جاده قدیم بندر گز-کردکوی-گرگان اشاره کرد و همچنین مابقی بخش های مسیر نیز با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان از سوی سازمان راهداری و 50 میلیارد توسط راه و شهرسازی تعریض شود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین مقرر شد اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان جهت اجرای خط کشی راه ها، تابلو علائم و نصب نیوجرسی به استان اختصاص داده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359472
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار